pondělí 25. října 2021

198. nákup

 Blíží se dušičky, slíbila jsem Olince že ji udělám koš na hřbitov. Nakoupila jsem doplňky na výrobu koše a v sekáči jsem koupila fialové tričko na věnec pro Klárku.
Jeli jsme objednat plech na střechu. 
Plech bude až za 3 týdny. Laďa má strach, aby ještě bylo počasí a mohl ho položit.
Na chatu jsme přijeli krátce před polednem. Oběd byl rychle . Na pánev jsem dala slaninu a porce hotového pstruha ze včerejška, mírně opekla z obou stran, zalila rozšlehanými vejci a nechala ztuhnout. K tomu byly šťouchané brambory s osmaženou cibulkou. Byla to dobrota a nestačila jsem ji ani vyfotit.
Po obědě jsem šla na větvičky túje a jalovce, zašla jsem i do lesa.
Potřebovala jsem i smrkové a borové větvičky.
Do košíku jsem dala misku s hlínou aby byl košík dost těžký a vítr ho nepřevrhl. Potom jsem se pustila do tvorby zeleného základu.
Potom jsem se pustila do ozdobného osazení. Není to ono, musím ho ještě doladit. Zítra musím ještě na nákup.
Laďa pracoval vzadu na trámech.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda