neděle 24. října 2021

197. listí

 Ráno byl mrazík, tak jsme jeli na chatu později. Přijeli jsme tam až kolem 11. hodiny.
Listí už skoro opadalo.
Laďa se hned pustil do hrabání a sbírání ořechů.
Já hned zatopila.
Pustila jsem se do vaření. Včera jsme dostali pstruhy, tak jsem je udělala plněné- osolíme, okmínujeme, dovnitř pstruha vložíme plátek anglické slaniny, proužky cibule, papriky a petrželku. Smažíme na sádle s máslem. Pstruhy dělám bez hlavy, ocasu a ploutví. Vejdou se tak na pánev. Moc jsme si pochutnali. Byl veliký, tak nám každém polovina zbyla.
Krásný slunečný den, sklidila jsem celer, vytáhla jsem malou mrkev, velkou jsem ještě nechala v zemi. Sklidila jsem zralé fazolky. Laďa katroval kompost a namíchal mi hlínu pro hortenzii. Přesadila jsem ji do přední luny a místo ní jsem dala trávu z květináče.
Domů jsme jeli až za tmy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda