pátek 15. ledna 2021

9. co uvařit?

 Týden utekl jako voda. Nechodím moc ven. Nedělá mi dobře, když to pod nohama klouže. Nohy mě stále zlobí. Teď už obě. 

Co napsat o tomto týdnu. Mohu nabídnout náš jídelníček jako inspiraci co uvařit.

pondělí : pečená kuřecí stehna s bramborovou kaší 



úterý : Včera jsem toho uvařila hodně, tak jsem oběd trošku pozměnila.
            Ze zbylé bramborové kaše jsem uvařila celerovou polévku - recept
            Na pečené kuře jsem udělala nádivku a zapekla.
středa : fazolový guláš s chlebem 
čtvrtek : palačinky

pátek: smetanová fazolová polévka 
           kapr na kmíně s cibulí a paprikou, vařený brambor
Ve čtvrtek jsme jeli zkontrolovat chatu. Je tam krásně bílo.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda