neděle 10. ledna 2021

8. na Paprsku

 Domluvili jsme se synem, že pojedeme na hory. V plánu jsme měli Skřítek, ale mladí tam byli v sobotu a nebylo kde parkovat, tak jsme se domluvili, že pojedeme do Velkého Vrbna a lanovkou nahoru na Paprsek. Mladí vyjeli dřív, my jeli před 9 hodinou. Parkoviště už byla skoro plná. Parkování bylo řízené, tak jsme v pohodě zaparkovali, jak se před mnoha lety říkalo u lípy.

Mladí už byli nahoře i lyžemi a boby pro Karolínku. Vyjeli jsme za nimi. Byla jsem ráda, že není fronta. Hodně lidí hned z parkoviště šlo do stopy. Nahoře nás čekal syn s Karolínkou. Rozhodli jsme se pro Růžovku. Oni na běžkách a já pěšky.


U Růžovky.

Je to 1 kilometr.
Zkontrolovaly jsme, jestli je tam ještě lanové hřiště když jsme s Karolínkou přišly zpět na Paprsek.
Karolínka měla velkou radost, je. Nejdřív jsme se šly najíst. Už na nás čekali.

Já s Karolínkou jsme šly na hřiště a oni na běžky.


Karolínka se těšila až pojede lanovkou dolů. Jely jsme spolu. Ostatní jeli k autu na běžkách.
Byl to moc příjemný den.

4 komentáře:

  1. Tak jsem si to pročetla,prohlédla fotky. No nezahálíš :-).
    Taky máme nové krmítko a jiném místě. Zatím nepřilétl ani jeden ptáček.
    Ale snad se to změní. Docela dost u nás nachumelilo, takže budou hledat potravu.
    Měj se, Alenko, hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, vše jsem pročetla a musím souhlasit s Hankou, vůbec se nenudíš. Také píši vzpomínky ať mají děti a vnoučata co číst, jak nás tu nebude. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Looks like fun!!!! Wonderful winter wonderland!
    All my best
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda