čtvrtek 23. března 2017

490. DD pletu

Včera jsem se pustila do pletení šatiček na panenku Mášu. Dřív byvh takové šatičky měla upletený za dva dny, teď si to nedovolím, bojím se migrény. 
Pletu raději po kouscích, ale trpím, ráda bych aby byly co nejdřív. Dnes ráno jsem hned pokračovala.

8 komentářů:

  1. Alenko Máša má nádherný kukuč.
    Radši vše pomaleji, ať se ti neobjeví problémy.Máša si ráda počká.. Krásný den.Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Já zase Ali musela zpomalit kvůli karpálům, asi jsem si ruku namohla a brní mi malíček už přes měsíc, nic nepomáhá. Máša se určitě dočká :o) a budou krásné.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, karpály jsou nepříjemný. Chce to klid a nenamáhat.

      Vymazat
  3. Alenko, vidím, že to taky nemáš jednoduché, ale děláš dobře, raději pomalu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško snažím se, ale moc to neumím. Ráda vidím hotové dílko.

      Vymazat
  4. Hezká panenka a šatičky budou určitě krásné. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V to doufám, vymýšlím jak budou vypadat během pletení.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda