pondělí 26. června 2023

Návrat

 Poslední záznam jsem napsala před 4 měsíci. 
V únoru jsem pracně dohnala čas, protože v lednu jsem měla výpadek. Mívám období, kdy nejsem schopná psát. Nejsem schopná cokoliv napsat. Tentokrát to bylo mnohem delší a horší. Nepsala jsem ani poznámky do diáře. Byla jsem schopná psát jen kroniku chaty. 
Nevím čím to je. Nejsem prostě schopná se donutit cokoliv napsat ani číst vaše blogy. 
Začala jsem postupně vyplňovat diář a to jen díky fotografiím. Fotím co ve dne dělám, není to úplné, ale aspoň něco.
Dnes jsem byla u fyzioterapeuta, tak mám vyfocený park
a budovu kam jdu.
Jsem zase ráda zpátky. Postupně doplním chybějící 4 měsíce a hlavně chci zase psát deník.


4 komentáře:

  1. Alenko, vítám tě zpátky. Někdy to tak prostě je. Mně se tedy nechuť k psaní nestává, ale asi jen proto, že je to moje práce. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. No tak slává, sláva, sláva. Denně jsem k Tobě nakukovala a jak vidím, trpělivost nese plody. Jsem moc ráda, že jsi zase tady, mám Tvůj blog ráda!!!
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Fukcarinka- Alenko,vítej zpět. Myslela jsem, že jsi se dočkala TEP a užíváš si lázně. Občas to mám obdobně ,psaní nejde,přitom události spousty.🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko to je dobře, že jsi tu ! Moc zdravím, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda