sobota 14. ledna 2023

9. volby

 Máme za sebou 1. kolo volby prezidenta.
Včera ve 13 hodin jsem byla ve Společenském středisku Sever v klubovně Sokol Šumperk.
Je to spíš klub seniorů a to dost nedůtklivých. Před úpravou klubovny ve volební místnost musíme vše důkladně vyfotit.
Vše i vázičky musí být na správném místě. Klubovna má i kuchyňku, tu mají zamčenou a klíče nám nepůjčí, co kdyby jsme si vzali cukr. Otevřenou kuchyňku jsem zažila jen jednou a to jsme tam raději čaj i cukr nechali a to možná byla chyba.
Volební účast volebního obvodu 3 byla 67,12%
A. Babiš 169 hlasů
P. Pavel  103 hlasů
V našem obvodu je Dům s pečovatelskou službou Alžběta a ten hodně ovlivňuje výsledek. Prostě máme babišovo.
Já volím v obvodu 1.
Ve volném čase jsem si prohlížela časopisy. Zaujala mě kniha.
Na kuchařky jsem zatížená a Provence mě láká.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda