čtvrtek 29. prosince 2022

257. dárky

 U nás je stále vánoční atmosféra.

Dárky. Vše co jsem si přála. Knihy mám ráda, organizér dřezu, poukaz k fyzioterapeutovi, překvapil mě hrníček (modrý mám moc ráda), k němu krabice čajů. Začala jsem mít problémy s vysokým tlakem. Brala jsem léky na tlak, ale už 3 měsíc je neberu. Tlak se mi zdá dobrý, ale raději ho budu kontrolovat.
Na podzim jsem hudrovala při sběru ořechů. Pořád padaly. Dostala jsem od Ježíška sběrač ořechů.
Dostali jsme velikou krabici s italskými potravinami. Byla tam bábovka no spíš mazanec. Je dobrý, hodně rozinek a ořechů.
K obědu jsme knedlík s vejci.
Odpoledne jsme hlídali vnučku. Má ráda topinky bez česneku, tak jsem ji je udělala.

Karolínka si rozbalila dárky ze Štěchova.
Hru
Ráda mlsá. 

1 komentář:

  1. Alenko přišla jsem Ti popřát do nového roku vše nejlepší, hodně zdraví a pohody ! Sběrač na ořechy je šikovný, ani jsem nevěděla, že se něco takového vyrábí. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda