neděle 30. října 2022

211. knedlíky

 Den nic moc. Mlha, že nebylo vidět.
Zatopila jsem si v kamnech a pustila jsem do svíčkové. Dlouho jsem ji nevařila. Rozhodla jsem se pro ni proto, že jsem chtěla zkusit recept na knedlíky od kamarádky Jany. Vždy se divila proč knedlík kupuju, že má jednoduchý recept. Nerada dělám kynuté těsto a ona mě přesvědčovala, že sice knedlík je kynutý, ale těsto se nevymíchává. Povedly se a byly dobrý. Už ji nemůžu říct, že měla pravdu a budu je vařit. - recept
Laďa vzadu za chatou pořád něco dělá. Záhon na květiny a obložení je už skoro hotový.
Založil nový kompost.
Vedle kůlny bude kostka na vodu.
Mlha byla celý den. Sousedka Oldřiška slavila narozeniny. 
Chvilku jsme poseděli.

1 komentář:

  1. Knedlík občas taky udělám, ale víc ho kupuji. Mám rychleji oběd hotový.
    Věnec je moc pěkný a za chatou tou budete mít OK. Už se to rýsuje, manžel je opravdu pilný.Ale Ty taky !!! :-)
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda