úterý 16. srpna 2022

154. černý den

 Skoro nejsem schopná psát. Brečím a je mi smutno.
Brzy ráno jsem se dověděla, že zemřela má kamarádka Jana. V neděli jsme spolu mluvily a v pondělí večer náhle zemřela. Nemohla jsem tomu uvěřit, ale je to pravda. Nebyla jsem schopna cokoli dělat. Naštěstí se o vše postaraly sestry a neteř.
Karolínka se o tomto létě vyjádřila:
Zemřela mi prababička, strejdovi zemřela maminka a teď kamarádka babičky.
To je smutné léto.
Už včera jsme dětem slíbili pizzu. Rozvoz zdarma, dovezli nám ji až na chatu.



Bylo horko, tak jsme šli na koupaliště. 
Houpačky z našeho mládí a stále dělají radost.
Holky jsou hodný, hlídala jsem je ze břehu. Ruku ještě nemám zatěžovat.
Babi ta voda je strašně studená! Karolínka byla minulý týden s druhou babičkou a dědou v Maďarsku na termálech.
Písek je prohřál.
Večer pro nás Karolínka s Míšou připravily divadelní představení.
Připravily hlediště.


Míša je živá a povídavá. Karolínka vedle ní ožila a krásně mluvila.
Diváků měly dost.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda