pátek 15. července 2022

127. sklepní ulička

 Parta zase odjela na kolech. 

Nejeli všichni. Někteří měli jiné plány. Já jsem se rozhodla, že najdu tu sklepní uličku. Tentokrát jsem jela na kole. Nejdřív jsem zajela na hřbitov.
Mám ráda staré části hřbitova.
Procházím je s úctou a dýchám atmosféru.

Jela jsem k Odpočinkovému místu Hřbitovní, kde jsem včera viděla polní cestu a podle mapy by měla vést k uličce z druhé strany. Jela jsem po louce a byl tam kamenitý prudší svah, který jsem nezvládla a spadla jsem. O kámen jsem si narazila bok a narazila ruku. 
Uličku jsem našla.

Tady se nedalo jet. Musela jsem s kolem pěšky.
Kolem sklepů sestupuji dolů k obci.
Došla jsem ke sklepům s expozicí.
Zde přečkal noc Jára Cimrman roku 1906
Zde žil poustevník Cyril

Jsem ráda, že jsem uličku našla.
Včera jsem si této cestičky nevšimla. Byla jsem opravdu skoro v cíli.
Ruka pobolívá, na kole jsem dojela na základnu. Kolo jsem vyměnila za hole a šli jsme na oběd ke Studničkům.
Dala jsem si pečené králičí stehno se špenátem a bramborovým knedlíkem.
Odpoledne šla většina kamarádů do lesního divadla na pohádku. Necítila jsem se moc dobře, šla jsem na pokoj a začala číst knihu od Haliny Pawlowské.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda