úterý 14. června 2022

98. chata

 Dopoledne jedu do Oskavy. Pojedu se seniory z Oskavy do Úsova. U autobusu mě čekala sestra. V roce 2012 jsme se tady byli podívat na chatu. Původní zápis - odkaz
Do odjezdu máme dost času. Díky injekci jsem se cítila dobře a chtěla jsem tu chatu vidět dnes. Z cesty chata není vidět. Měly jsme štěstí potkaly jsme náhodou nového majitele a byl velice ochotný a chatu nám ukázal.
Udělali velký kus práce. Přikoupili za chatou další pozemek a mají tam zahradu.
Jsem moc ráda, že mi majitelé umožnili se do chaty podívat.

2 komentáře:

  1. Tak zase pokračování deníčku. Vždycky se na něj těším.
    Měj se !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Hani děkuji za tvé návštěvy. Dělají mi radost a chuť pokračovat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda