neděle 12. června 2022

96. jahody

Pátek 
Rok jsem nebyla u ortopeda. Stav mých kolen se opravdu zhoršil. Už dva roky jsem v pořadníku na výměnu kolene, tak jsem se šla připomenout. Pan doktor mi slíbil, že na mě upozorní a zjistí termín. Nechala jsem si píchnout do obou kolen injekci na bolest.
Jako vždy jsem v květince neodolala. Sazenice byly za 10 Kč.
Laďa koupil sloupky na kůlnu.
Na večeři jsme měli topinky s vejcem. Už jsem je dlouho nedělala.
Po nich jsme dostali chuť na točené pivo.
Sobota
Je fajn snídat venku.
Laďa pracoval vzadu na kůlně. Upekla jsem ke kávě piškot s jahodami. 
Kolem 4 hodiny míváme chuť na točené, cestou jsme vyzvedli Olinku.

Museli jsme trochu vyběhat to pivo.

Na sprchách zase pokročili..
Práce na koupališti mi připomínají Kocourkov. V roce 2020 provedli opravu záchodů.
Položili novou dlažbu, dali nové toalety, natřeli staré plechové dveře, jen neudělali strop. Je vidět škaredou dřevěnou střechu a pavučiny. Letos teprve dodělali strop. Přitom za ty dva roky na koupališti investovali peníze do spousty nepotřebných věcí. Koupaliště patří obci.
Koupili jsme košík jahod. Měla jsem velkou chuť na jahodové knedlíky. Zjistila jsem že mám málo moučkového cukru. Máme dobré sousedy, Laďa donesl od Olinky celý kilo.

Neděle
Příjemné ráno.


Kůlna se už rýsuje.
Nedalo se to už odkládat, uklidila jsem v pokoji. Dalo mi to zabrat.
Voňavé spaní.
Okurky už rostou.
Teplota o půl páté.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda