úterý 7. června 2022

93. narozeniny

 Ráno počasí nic moc.
K obědu jsem uvařila obrácené řízky zapečené s bramborami. Umyla jsem nádobí, uklidila chatu, obešla zahradu a jedeme domů. Spěcháme, Klárka měla narozeniny a jdeme na večeři.

Ještě jsem chtěla koupit kytku. Měla jsem neuvěřitelné štěstí. Přijeli jsme před náš dům, naproti máme novou květinku, před vchodem jsem potkala majitelku. Zarazilo mě že odemykala, ale neřešila jsem to. Řekla jsem, že potřebuji kytici a cenu neřeším, měla tam 3 navázané. Vybrala jsem si a zaplatila. Majitelka odcházela se mnou a zamkla. Když jsem mladým říkala, jak jsem kytici koupila, tak se divili, protože mají v pondělí zavřeno.
Jeli jsme do naši oblíbené restaurace Na Benátkách.

Všichni jsme si vybrali.
Pochutnali jsme si.
Karolínka si šla užít přilehlého areálu.


Přilehlý rybník řečený Šenkes. Kdysi tady balo koupaliště a jezdili jsme tu na lodičkách.
Porce byla opravdu veliká, to jsem nemohla sníst. Nechala jsem si polovinu zabalit.
Druhý den jsem z masa udělala směs do bramboráků. Oba jsme si pochutnali.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda