neděle 29. května 2022

89. víkend na chatě

Pátek 
Laďa odjel na víkend na Ostružnou s kamarády. Měla jsem Karolínku na noc. Rozhodla jsem se, že budeme spát na chatě. Vezla nás tam Klárka. Karolínka se moc netvářila, netušila že už máme na chatě WI-FI a v televizi programy jako u nás doma.
Večer u televize. 
Sobota
Karolínka si ráda prohlíží fotoknihy.
Jdeme na koupaliště.


Tento pohled mám ráda.
Letos bylo hodně pylu. Voda nevypadala dobře.
Vracíme se louce.

Klárka přijela pro Karolínku. 
Po obědě odjíždí.
Šla jsem na schůzi chatařů. Další chata v osadě má nového majitele.
Foukal silný studený vítr, proto se schůze konala u Hrochů. Zaplatila jsem členský příspěvěk a zaplatila vodu.
V podvečer jsem šla k sousedovi na vínko. Má ještě lepší výhled jak my.
Neděle
Laďa ráno volal, že vystoupí v Bludov lázně a přijde na chatu pěšky.
Přišel na oběd. Bylo chladno, tak dospával náročný víkend.
Syn pro nás přijel v podvečer.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda