úterý 24. května 2022

87. zastávka

 Domluvili jsme se, že na oběd bude pizza. Zastavili jsme v Bludově v Pizzerii a objednali jsme si dovoz na poledne. Stále jsem nevěděla, co to vniká u Pizzerie za stavbu.

Zjistili jsme, že je to autobusová zastávka.
Na ni navazuje galerie malíře a ilustrátora Adolfa Kašpara - narozeného 27. prosince 1877 v Bludově čp. 145


Laďa navrtal do vaničky otvory a nanosil mi hlínu.
Vrstvy hlíny jsem prosypala hydrogelem, aby hlíny tak rychle nevysychala.
Sousedi už mají opěrnou zeď hotovou už zaseli trávu.
Pizzu dovezli přesně v poledne.
Do vaničky jsem zasadila celer, letní pórek, afrikány a keříčkové fazolky.
Po třetí hodině se spustil liják.
Mám ráda pivoňky, hlavně tuto barvu. Dovezla jsem si ji z Hradištka.
Většinou je známý žlutý čilimník, ale já chtěla tuto barvu.
Mám ráda když všechno kvete.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda