pátek 13. května 2022

81. pobyt

 Užívám si to. Mám ráda společná snídaně, obědy a večeře. 
Karolínka má většinou špagety.
Někdy jsme ji přesvědčili na jiné jídlo.
Po snídani jsme nejdřív šli k moři.
Hotel organizoval cvičení u moře a v moři.
Potom k bazénu.
Aby jsme jen nezaháleli, šli mladí s Laďou do přístavu. Zašli na rybí trhy, do mešity a Karolínka s Klárkou se projela na velbloudovi. Dali si tam večeři. Já jsem se na to necítila, zůstala jsem na hotelu. Dočetla jsem Třeštíkovou a s chutí jsem se pustila do detektivky.
Po jejím přečtení jsem přečetla dětskou knihu Karolínky a Klárka mi půjčila svou knihu. Zajímavé čtení.
Byli jsme na nákupech.
Sestře jsem slíbila koupit ibišek.
 Koupila jsem si hrníček, prostě jsem neodolala.
Moc se mi líbil motýlek - stříbrný přívěšek a želvička, koupila jsem je pro vnučky. Neodolala jsem náhrdelníku s motýlem. Tyrkysu neumím odolat. Musela jsem koupit i nějaké sladkosti.
Sladký meloun.
S Klárkou jsme si užily masáž celého těla.
Ve čtvrtek jela Karolínka poprvé na tobogánu a skončila až ho vypnuli.
Podvečerní víno a pivo u bazénu.
Příjemná večerní procházka k moři.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda