neděle 24. dubna 2022

70. radost

 Jedeme k synovi. Byli jsme domluveni, že na oběd někam půjdeme. Jedeme do Brna. Obědváme v Indické restauraci.
Bylo toho hodně.
Bylo to dobrý. Pochutnala jsem si.
V Bauhausu jsem nakoupila 6 hranatých květináčů a 6 travin. Zastavili jsme se v Šebrově v Zahradnictví u Kopřivů. Loni jsem tam nakoupila krásné květiny. Letos jsme tu brzo, ještě není velký výběr.
Jeli jsme na návštěvu do Kozárova.
Vezli jsme tam nějaké oblečení pro ukrajinky, které bydlí v Tišnově. Syn kamarádky tam má chalupu, kde díky pandemii už 2 roky žijí. Chalupa je trošku zvláštní. Její šířka je asi 6 metrů a je dlouhá.
Prohlédli jsme si celou chalupu. Udělali tam hodně práce. Na půdě jsem zahlédla starý šicí stroj a k mé velké radosti jsem si ho vezli domů. Je krásný.

1 komentář:

  1. V indické restauraci jsem ještě nebyla. No, měli jste pořádnou ňamku !
    Podobný stroj měla mamka a já jako malá holka jsem měla za úkol, když se gruntovalo, postranní části stroje vyčistit. Prý jsem měla malé prsty a tak jsem se všude dostala :-))). Docela mne to bavilo, nebránila jsem se tomu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda