neděle 27. března 2022

57. ořezávátka

 Pořád špatně snáším posun času. Myslela jsem, že už nebude. Pamatuji když ho zaváděli, tak na to stačilo rozhodnutí že bude a letní čas zavedli. Na zrušení potřebují pětiletku. Nechodím do práce a stejně mi to vadí.
Těším se hlavně na kafíčko na chatě. 
Je jaro, tak Laďa zametl písek na cestě. Bude se hodit.
Umyla jsem porcelán a miniatury. Umyla jsem poličku.
Strejda sbíral zajímavá ořezávátka. Já mám jen tři.
Ořezávátko v hodinách.

Nechtěla jsem být zavřená v naši studené kuchyni, tak jsem očistila měsíční jahody.
Ostříhala jsem květy tavolníku.

Domů jedeme až před 7 hodinou.

2 komentáře:

  1. No, na chvilku si od jarní prací odpočineme - u nás sněží...
    Alenko, nejsi sama, komu posun času vadí. Já to snáším dobře, ale manžel taky hořekuje :o)
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda čtu Vaše postřehy. Přesun na letní čas zvládám perfektně, vyhovuje mi dlouho světlo. Horší je to potom v zimě, kdy je brzo tma a já se nemohu dostat do tempa. Ale ted je to super. Kdyby bylo podle mne, tak zavedu jen letní čas. Pěkný den

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda