neděle 16. ledna 2022

9. čas běží

 Běžný týden.
V úterý přijela sestra. Dovezla mi čerstvé houby.
To určitě není bílá zima.
V úterý jsem byla letos poprvé u fyzioterapeuta. Pořádně mě probral. Říkám tomu mučeníčko, mučení. Domů jsem to vzala městem a nakoupila jsem.
Jeli jsme na chatu pro brikety.
Byl tam i soused Vašek. Nevydrží bez práce.


Ve čtvrtek jsem šla k doktorce do Hany Benešové. Doktorka mi předepsala ruční a strojovou lymfodrenáž na moje otékající nohy.
Příjemný večer jsme strávili u kamaráda.
Odnesli jsme mu dárek - albumy které jsem loni dělala. Byl to příjemný večer.
V pátek odpoledne přijel syn. Byl u nás do neděle. 
V sobotu navečer jsem šla s kamarádkou na víno. 
V neděli jsme sportovali u televize.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda