středa 27. října 2021

200. malá brigádnice

 Po příjezdu na chatu jsem honem zatopila. Karolínka si malovala a koukala na pohádky. Já zatím vařila oběd.
Po obědě jsme byly venku. Karolínka sbírala ořechy.
Laďa pracoval na konstrukci.
Byla potřeba nasypat ptáčkům.
Potom se bavila sbíráním prázdných slupek od ořechů, které tam nechávají veverky a bavila se jejich rozšlapáváním.
Babi na kamínek.
Pustila jsem do květináče na hrob.
Karolínka rozhodla, že bude jen přírodní, tak jsem ho dozdobila drátovcem.
S Laďou jsme si dali kafíčko a Karolínka řešila tajenku.
Na kus řeči se zastavil soused Vašek.
Potom pomáhala dědovi natírat sloupky.
Dnes byla velmi pracovitá. Pomohla mi vyloupat fazole.
Počasí bylo nádherný, celý den svítilo sluníčko.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda