úterý 22. června 2021

124. návštěva

 V listopadu 2015 mi strejda Mirek předal rodokmeny, které vytvořil s programem Brother 6. Pokračuji v bádání a vyhledávání potomků. Program Brother není propojen s internetem, což mi vyhovuje. Mohu se mu věnovat na chatě, kde nemáme internet. Pokud se chci dostat dál ve vyhledávání je dobré mít spojení s jinými genealogy přes internet. Na stránkách myheritage.cz jsem v roce 2016 založila náš rodokmen.

Pomoci těchto stránek jsem dohledala dost předků a současníků naši rodiny. Díky datům v jiných rodokmenech jsem si mohla dohledat v matrikách a potvrdit data narození, svatby a úmrtí, která jsem neměla. Usnadnilo mi to dost hledání. Začala jsem si psát se vzdáleným příbuzným.
Domluvili jsme se už v roce 2016 na našem setkání, ke kterému došlo až dnes na chatě. Jsem moc ráda, že jsme se s Tomášem setkali. Příjemně jsme si popovídali.
Domů jsem jela na kole.
Jsem doma. Pohled na náš dvorek. O údržbu se starají sousedky.
Šla jsem se podívat na Hanáckou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda