středa 17. března 2021

47. malujeme

 Město se chystá na Velikonoce.

Udělala jsem si radost.
Kamarád mi donesl počítač, abych mohla pokračovat v organizaci fotek. Neměla jsem náladu, pokračovala jsem v kronice chaty 2016.
Laďa se pustil do malování předsíně. Natřel bílé zdi, ale měl málo barvy.
V úterý dokoupil barvu a začal šedou, mě se zdála tmavá.
Vrhla jsem se na Vaškův počítač. Uf, nejhorší mám hotový. Příště už budu potřebovat jen externí disk, na tom je ještě hodně práce.
Doladili jsme šedou barvu, Laďa domaloval.
Já se zatím věnovala kronice chaty.

Zdá se mi, že jsem zvolila moc světlou šedou. Skoro není poznat, že je to šedý. Večer jsem se pustila do úklidu. Použila jsem nového pomocníka - parní čistič.
Částečně mám hotovo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda