neděle 7. března 2021

43. jídelníček

 Tento týden přidám i víkend.

pondělí - přírodní kuřecí řízky s pečenými bramborami se zeleninou
               Takto pečené brambory mám ráda. Pekáč vytřeme sádlem a do něho dáme slaninu nakrájenou na kostičky, na kostičky nakrájenou cibuli, na hrubém struhadle nastrouhanou mrkev, petržel, celer, osolíme opepříme, trochu tymiánu a promícháme. Na to dáme nakrájené brambory, které osolíme a na ně dáme kousek sádla. Pečeme až jsou brambory měkké. Během pečení promícháme.
úterý - kuřecí na houbách s rýží
středa - haše z vařeného hovězího masa s bramborem - recept
čtvrtek - smažený sýr s bramborem a tatarskou omáčkou
pátek - koprová omáčka - recept se svítkem - recept
sobota - smažené kuřecí v těstíčku s debrecinkou a sýrem - recept
neděle - hovězí myslivecké řízky s rýží - recept

4 komentáře:

  1. Tak jsem si zase všechno pročetla. Stále se u vás něco děje.
    Tvůj jídelníček se mi hodí. Říkám si, toto jsem už dlouho nedělala :-) a hned je co vaři.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Super jídelníček. Už vím co budu příští týden vařit.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda