pátek 5. února 2021

20. jídelníček

 Sestra byla na kontrole na ušním, tak se stavila na kafe.

Nevěděla, že už bude mít počítač připravený. Včera jsem ji tam stáhla moje aktuální data a fotografie genealogie. Dnes jsem stáhla z internetu program BK6 a nastavila jsem start programu. Nechala jsem ji ať si program vyzkouší. Je to dobrý, nezapomněla. Byla ráda, že si může počítač vzít domů.

Jídelníček

pondělí : Kuřecí přírodní řízek s bramborem  recept
úterý :     Kuře v cibulovém hrnci s noky  recept
středa :   Vepřové s fazolkami a bramborem  recept
čtvrtek : nevařila jsem, dojedli jsme jídla z předchozích dnů. Někdy je problém uvařit jen pro dva.
pátek :     pečená vepřová krkovice se špenátem a knedlíkem

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda