neděle 23. září 2018

809. na chatě

Ve čtvrtek ráno jsem šla do divadla na školení k volbám.
Cestou domů jsem nakoupila, poobědvala a na kole jela na chatu. 
na chatě při příjezdu
a dnes při odjezdu
Bratranec přijel na ořechy. Na chatě se ještě nedají klátit, jsou málo otevřený. Strom je hodně vysoký, tak jsme otrhali jen dostupné. Nebylo jich moc, tak jsem jim dala moje ze zahrádky. 
 Dovezli mi další bohyšku, tak jsem osadila všechny luny.
Laďa dodělal dlažbu pod balkonem a večer jel domů. Musí zítra do práce.
Dozdobila jsem věnec
O víkendu jsme měli jet k synovi, ale návštěvu jsme posunuli na listopad. Takže víkend strávíme na chatě. Po obědě jsem chtěla jet na kole domů abych nakoupila a nachystala vaření na víkend. Všechno bylo jinak. Před polednem mě přepadly střevní problémy, jízda na kole vůbec nepřipadala v úvahu. Zbytek dne jsem proležela, nebo seděla v křesle a četla.
Přečetla jsem knížku.
Laďa musel nakoupit pečivo a vzít doma co našel v lednici. 
Takže k večeři měl kulajdu a já suchý rohlík s hořkým čajem. Můj problém byl naštěstí jen jednodenní. V sobotu jsem uvařila zapečené těstoviny se šunkou a dnes jsme měli brokolicovou polévku (tu mám tady na chatě) a houbový paprikáš s knedlíkem. Čekala jsem co řekne žaludek na houby, je to dobrý, zvládl to.
Dovezl i hroznové víno, založili jsme na kvas.
Dostala jsem dárek - vyvýšený záhon.
 Musím nastudovat, jak ho správně založit.
 V sobotu si sousedi pořádně mákli.
Taky jsme pilně pracovali. Prozatimně jsme do lun zasadili černý rybíz a angrešt.
Večer jsem se pustila do další knížky.
 V neděli zase všichni pilně pracovali
 Před odjezdem.
Odjíždíme za deště. Kolo nechávám na chatě.

5 komentářů:

  1. Alenko, máš krásnou zahradu, obdivovala jsem. Doufám, že už je ti dobře. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak opět od všeho něco. I na knížku se dostalo.
    Hezké už podzimní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká chata i okolí....taky bych něco podobného chtěla.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  4. Alí vy jste ale pilné včeličky. Máte to tam čím dál krásnější. Moc se mi líbí tvůj věneček :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná zahrada, jen co je pravda. Ty letošní volby nám daly zabrat - velké plachty, tedy aspoň u nás.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda