úterý 29. května 2018

751. deník

Při probírání věcí jsem narazila na deník Mirkova nejlepšího kamaráda Pepíka.
Mirek ve svých pamětech píše: 
21.1.1948 byl Pepíkem obnoven klub „Tuláků“ 5039. Jeho členové: Josef Stolín, Zdeněk Fiala, Jiří Sláma a Mirek Kurz (já). Takto vzniklé kamarádství nám vydrželo na celý život.
 Se sestrou Mílou rády vzpomínáme, když jsme byly s bratránkem Kájou, strejdou Mirkem a jeho kamarády na Potštejně. Hanka s námi nebyla, onemocněla před odjezdem. Stanovali jsme na louce pod zříceninou hradu. Prožili jsme tam toho dost, ale největším zážitkem pro nás byl závod v orientačním běhu. Nejvíc zakufroval strejda Mirek, zpět se brodil přes Orlici a v rukách držel krásné bedly. Měli jsme výbornou večeři. Nemohly jsme si vzpomenout ve kterém roce to bylo. Odpověď jsem našla v deníku.
Napsala jsem dopis Janě S., že jsem našla deník jejího manžela a ráda bych jí ho vrátila. Hned druhý den mi volala její dcera, že by byly s maminkou moc rády. Domluvily jsme se na schůzce až pojedu do České Třebové.
Celý den mi není dobře. Snažím se ležet a odpočívat. Večer přijela sestra z Hradištka a chrlí na mě, co všechno na chatě udělala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda