neděle 8. dubna 2018

717. Praha

Dopoledne volá Mirek, kamarád strejdy, že má jet pro strejdu, bude na víkend doma. Volám lékaři a ten mi potvrzuje, že musel pobyt povolit, strejdy si to nedal vymluvit. Balím kufr a před 3 hodinou odjíždím směr Praha.
Laďovi jsem nechala na víkend vepřové na celeru.
V Praze mě na nádraží čeká kamarád. Strejda je už doma.
Musím hned na nákup, protože v bytě nic není na jídlo. Z domu jsem vzala jen čerstvý chleba, rohlíky a oběd na sobotu - knedlík, zelí a pečenou husu.
Strejda byl uznávaný pracovník výzkumu. Své výpočty zpracovával na počítači. Věnoval se genealogii v době kdy ještě data nebyla digitalizována. Pomáhal se zaváděním programu Brother's Keeper pro genealogy.
Strejda má okamžiky, kdy neumí pustit televizi a má problém obsluhovat mobil a počítač. Je strašné pozorovat degradaci člověka. Je mi z toho do pláče. Sobota je krásná, slunečná, potřebuji se nadýchat čerstvého vzduchu. Domlouvám se, že půjdu na chvilku ven, strejda je unavený a usnul.
Jdu na Vyšehrad.







Byla jsem venku hodinu a zatím se strejda probudil, upadl a odřel si ruku. Naštěstí se mu nestalo nic horšího. Čekal až přijdu. Snažil se mě zavolat, ale nešlo mu to. Byl zmatený.
V neděli byl od rána úplně mimo.  Odjížděla jsem o půl jedné a to už kamarád odvážel strejdu do sanatoria. Byl to pro mě psychicky náročný víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda