čtvrtek 25. ledna 2018

674. v Praze

Po snídani balíme věci a před 10 hodinou odjíždíme domů. Doma jsem honem přebalila kufr a jedu do Prahy. Strejda je doma z nemocnice a potřebuje pomoct.
 Strejda je unavený, ale je vidět, že se jeho stav zlepšuje. Odpoledne jsme si popovídali. Večer jsem si četla v knize, kterou jsem objevila na poličce.
 Dočetla jsem se, že můj prapraděda měl cihelnu. To jsem vůbec nevěděla.
 Udělala jsem nejnutnější úklid a šla jsem nakoupit. O kostelu svatého Pankráce jsem nevěděla. Objevila jsem ho náhodou. Šla jsem jinudy než obvykle. se strejdou chodíme nejkratší cestou.
 Po obědě se strejda rozhodl, že musí do spořitelny. Až cestou jsme si uvědomili, že jsme měli raději objednat taxík. Cesta na metro byla pro strejdu moc namáhavá. Šli jsme opravdu pomalu a cestou s malými přestávkami. Zpátky jsme jeli taxíkem. V podvečer odjíždím domů, musím.
Ve vlaku cestou do Prahy a zpět jsem přečetla knížku.
V Šumperku je ještě sníh.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda