čtvrtek 18. ledna 2018

667. dlouhá cesta

Dopoledne jsme šly s Karolínkou nakoupit. Musím se nachystat na pobyt na Paprsku. Potom jsme šly s boby na zahradu. Karolínka mi předvedla jak se umí urazit. Zakázala jsem ji lézt s boby po skalce.
 Ublížená s nikým nemluví, tak jdeme raději domů na oběd a spinkat. Děda přijel domů dřív než jsem čekala a chce oběd. S tím jsem nepočítala, ale zvládli jsme se podělit.
 Jsme domluvení na odjezd kolem 17 hodiny. Jsem ráda, že nemusím moc spěchat. Karolínku si vyzvedli ve 4 hodiny a nastal shon. Přesně v 5 hodin vyzvedáváme kamaráda Komiše a potom jedeme pro kamarádku Evu. Jsme plně naloženi a jedeme směr Staré Město pod Sněžníkem a dál Kunčice a Paprsek.
V Kunčicích chlapi nasadili řetězy a začínáme stoupat na Paprsek. Venku nepříjemně fouká. Sněží a výhybny jsou zasněžený. Všichni si přejeme aby nejelo z vrchu auto.  Potom co jsme to řekli nahlas máme přes cestu pořádný strom. Signál tady není. Komišovi se podařilo dovolat kamarádovi Béďovi na Paprsek. Nahoře zajistili tahač s pilou. Musíme počkat až strom odstraní. Čekáme v hospodě v Kunčicích. Sedí tam parta s kytarami a příjemně hrají. Před desátou pokračujeme v cestě. Před námi jede pražák. Sice má řetězi ale má problém vyjet, tak pořád stojíme a čekáme. Poslední úsek ho tahač táhne na laně. Na chatu dorazíme až po 10 hodině.
Tak nás je už 7. Béďa, Vlčice, Eva, Komiš, Mira, Laďa a já. Spíme všichni na maringotce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda