pondělí 16. října 2017

617. DD slunečný víkend

V sobotu jedeme na chatu. Do zimy nás čeká ještě hodně práce. Je krásně teplo. Pustila jsem se do nového osazování lunet. Laďa mi pomohl vyrýt jahodníky. Jahodám to pod ořešákem moc nesvědčí. Rozhodli jsme se tam zasadit břečťan. Od švagrové mám pár sazenic žlutozeleného břečťanu.
Laďa zdil.
V neděli jsme se probudili do mlhy, která se rozpustila do krásného slunečného dne.
 Zrušila jsem záhon s rajčaty. Pochutnala jsem si na posledních rajčatech. Už jen zazimovat růžičky a další květiny.



 V pátek jsem koupila pěknou krkovičku, tak jsme měli variace na vepřové.
V sobotu to byl obrácený řízek dopečený v remosce s bramborami.
 V neděli jsem v remosce udělala vepřové na cibuli s houbami.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda