čtvrtek 17. srpna 2017

596. DD 7. den - poslední

Ráno mě Laďa odvezl do Šumperka. Musela jsem k zubařce, konečně mám hotovou korunku. Už zase mám přední zuby.
Míla se s holkama chystala na odjezd. Když jsme přijeli, byl nachystaný oběd. ještě jsme měli čas si dát kafíčko a bylo tu loučení.

 Laďa je odváží do Zábřeha na vlak.
 Pustila jsem se do úklidu kuchyně.
Dovolená byla fajn, užila jsem si ji. Letos jsem nebyla ani unavená. Asi to bude tím, že děti jsou zase o rok starší, vyhrají si a nepotřebují tolik pozornosti. 
Matýsek má stále problém se stravováním a Zuzanka se to od něj naučila. Jedla všechno jen díky Elišce a Anežce, které jedí všechno a s velkou chutí. Matýsek jí velmi málo jídel a když dostane něco co nechce, tak prostě vůbec nejí. Potom se dojí bonbóny nebo něčím sladkým co u sebe má. Jídla která jí: kuřecí řízek, párek v rohlíku, rajskou polévku, opékané špekáčky
Eliška bude mít 11 let, pomáhala mi v kuchyni s obalováním řízků, strouháním okurek a rohlíků na strouhanku. S Anežkou rády loupaly brambory.
Vařily jsme:
sobota -   pečená kuřecí stehna, cuketové zelí, brambor
pondělí - polévka z hokaido
                kuřecí řízky s bramborem nebo bramborovou kaší
úterý -     rajská polévka z čerstvých rajčat
                špagety s kečupem - měly holky
                brokolice s opečenou strouhankou, brynza a vařený brambor - já a Míla
                Matýsek měl řízek
středa -    desetiminutová polévka
                fazolky na kyselo s vejcem a bramborem - jen dospělí (děti měly řízky)
čtvrtek -   vepřová krkovice na houbách s rýží
každý den byl párek v rohlíku

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda