pátek 11. srpna 2017

590. DD rodinná dovolená začíná

Letos bude rodinná dovolená trošku jiná, bude méně lidí.
Sestra Hana je v lázních Jáchymov.  Neteř Hanina s holkama přijede vlakem. Mají auto v opravě a Jarda musí v týdnu do práce. Sestra Míla přijede na elektrokole. My si vnoučata vyzvedneme až v neděli. 
Dopoledne balím věci a dělám poslední nákupy. Naložila jsem kuřecí horní stehna na pečení a uvařila jsem na sobotu cuketové zelí. V sobotu dopoledne ještě nebudu mít k dispozici kuchyni. Snažíme se odjet na chatu co nejdřív, ale nějak nestíhám. Laďa odvezl na chatu plné auto věcí a potom se vrátil pro mě. Na chatě nemám nic připravený. Haninka volá, že vlak má hodinu zpoždění, tak jsem zvládla pro ně nachystat spaní v karavanu. Míla zatím musí spát s námi v chatě.
Vlčákem se prohnala bouřka.
Laďa jel pro holky do Zábřeha. 
Je strašný jak ty děti rostou. Rok jsem je neviděla a Eliška je už větší jak já a Anežka taky vyrostla.
Míla dojela a bouřce se vyhnula, měla jsem strach, že ji někde zastihne.
První večer jsme trošku při vínku protáhli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda