úterý 25. července 2017

578. DD zájezd

Zájezd důchodců z Oskavy. 
První zastavení je ve skanzenu v Rožnově pod Radhoštěm.
Rozhodli jsme se pro všech tři části.
Jsme tu brzo a první otvírají Dřevěné městečko.
 Připomněla jsem si krásu modrotisku.

Mlýnskou dolinu jsme procházeli s průvodcem. 
Příjemné povídání o historii a praktické ukázky jak fungovala kovárna

lisovna oleje
 vodní mlýn a další zařízení

 Poslední byla Valašská dědina, kterou jsme si procházeli sami. Sestra mi zmizela, tak jsem ji procházela sama.


 neodolala jsem a zašla jsem si na Jurkovičovu rozhlednu. Ve skanzenu jsem byla několikrát, ale na rozhledně poprvé.
Potom jsem už musela spěchat. nahlédla jsem do školy
 a spěchala k východu. I tak jsem byla u autobusu poslední.
Na oběd jsme se zastavili hned v Rožnově
 Moc jsem si pochutnala na vepřové panence ve slanině s houbovými haluškami.
Další zastavení bylo v Kopřivnici, v Technickém muzeu Tatra.

 Překvapila mě lednice, kterou v Tatře vyráběli.




 Prošly jsme si expozici Emila  a Dany Zátopkových.
Třetí a poslední zastavení bylo ve Štramberku.





 Pěkné prostředí ve kterém je pokladna.
 Původně jsem nechtěla jít nahoru, ale když už jsem došla pod Trúbu, tak mi to nedalo.
 pohled na Štramberk

Jedeme domů. Já k sestře do Bedřichova.

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. hani, vyšlo nám počasí. V tom týdnu pršelo a nám se déšť vyhnul a nebylo horko.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda