středa 5. července 2017

565. DD Poutníci slaví 45. let

Našim dnešním cílem je rozhledna U Jakuba. V podvečer tu hraje skupina Poutníci.
Dnešní trasa
Příprava na odjezd


 Trošku jsme bloudili, ale brzo jsme to zjistili
 Tady se dva zdatní cyklisti oddělili a jeli po modré, která původně byla v plánu. Ostatní jsme jeli po méně náročné cestě. Naše trasy se spojily u vodní pily Doubkův mlýn.

Zámek dnes
před 10 lety. Četla jsem že ho opravují, byla jsem zklamaná.
V Českém Rudolci jsme poobědvali. Poslali jsme pohled Matýskovi na tábor a kamarádovi se kterým jsme tu byli před 10 lety.

 Pokračujeme v cestě po Graselové stezce.Stezka vede mezi poli a v tom horku to je nepříjemný. Chlapi hledají jak dál. Vracíme se na silnici.
 Cestou není restaurace, ale samotoč.
 Když chcete čepovat pivo, musíte projet čtecí zařízení občankou.
Pokračovali jsme na Ďáblovu prdel. Nešla jsem k ní, hlídala jsem kola. Poprosila jsem kamaráda, aby mi prdel vyfotil. Tato fotka se podařila, ale mám ještě, kde je 5 prdelí, tu raději nezveřejním. Kamarádi rádi splnili mé přání.
Pokračovali jsme kolem kaskád rybníků na rozhlednu U Jakuba na Havlově hoře
 jsme nahoře


 čekáme na koncert
 Poutníci
 auto se mi líbilo
 kamarád slaví 60

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda