úterý 11. dubna 2017

509. DD dveře

Včera jsem se věnovala sobě. Už jsem potřebovala jarní úpravu.
Z ranní masáže jsem šla Radniční ulicí na pedikůru a po delší době jsem neodolala kouzlu starých dveří.
Pojďte se se mnou projít
 tyto dveře taky jsou v domě č. 1
 dům naproti

 krásně opravené dveře v Geschaderově domě




celá Radniční ulice. Staré domy mají kouzlo i díky těm dveřím.
Chtěla jsem na velikonoce koupit kačenu a ejhle kód byl neplatný, zápasila s tím 10 minut až jsem to nevydržela a řekla jsem ať si to v klidu vyřeší, že se stavím za hodinu. Šla jsem se zatím objednat ke kadeřnici a měla jsem štěstí, odpoledne mě vezme.
Do obchodu jsem se vrátila za 2 hodiny, nebylo to jen pro kačenu a situace se opakovala. Prostě kačena byla neprodejná. Nakonec našli jiné řešení a já si kačenu nesla domů.
Před a po
den jsem zakončila návštěvou u mladých. Malá zase perlila.

6 komentářů:

  1. Alenko, úplně jste omládla, i nová barvička. Sluší vám to.
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alenko!
    Tedy MOC Ti to sluší takto! :-)
    Děkuju za hezké fotky a tak.
    Přeju hezké velikonoce Ali.
    pa Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si fotím krásné staré dveře... a pěkná jarní změna :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ju Alenko moc ti to sluší...
    I já si ráda prohlížím staré dveře.. Občas si přemýšlím nad jejich historií.
    Krásné Velikonoce.Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dveře a každé jiné.
    Sluší Ti to :-)
    Hezké Velikonoce!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší Ti to! Pěkné porovnání před a po, to jsem nedělala nikdy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda