úterý 5. května 2015

145. DD víkend na chatě

Nedělní ráno.
Laďa honem dosekl a já hrabala trávu, přitom jsem se snažila zasypat největší díry. Věnovala jsem se skalce. Laďa pokračoval v betonování sám.
 Oběd jsem si dovezla uvařený- králíka na slanině. Uvařila jsem jen bramborovou kaši s pažitkou.
Než jsem uklidila Laďa ukončil práci.
Večer doma jsem se podívala na stránky Czech Route 66. Švagr vypadá spokojeně
V sobotu ráno přišel Kája a jeli jsme na chatu.
 Koupaliště se pomalu napouští, vody přibylo.
Chlapi pokračují v betonování. V týdnu se tam byl podívat kameník a vyznačil, jak mají pokračovat.
K obědu jsem nachystala dresinky, zeleninu, chleba - bude se grilovat.
Karolínka má oči po tatínkovi.
Mazlení s dědou.
Po kafi a buchtě kterou jsem v pátek upekla mladí odjíždí.
Po odjezdu mladých jsme se pustili do sekání zahrady. V neděli se může hlučet jen dopoledne. Trávu jsem už nehrabala, nechali jsme to na neděli.

Večerní program byl jasný, hokej. Laďa se z postele díval na televizi a já se konečně věnovala sestřinu notebooku. Slíbila jsem ji zorganizovat fotografie, I když jsem si přitopila , byla mi zima. Ráda jsem si zalezla pod peřinu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda