středa 22. února 2023

30. chata

 Sníh už úplně roztál.
Obešla jsem chatu. Zajímalo mě jestli už kvetou sněženky. Už začínají kvést. Vyfotila jsem je, ale fotka se nepodařila.
Už se těším na jaro.



Ještě jsme jeli do Vikýřovic.

7 komentářů:

  1. Už se na chatu jistě těšíš. Snad jaro pořijde tak, jak má.
    Měj se hezky!
    Hanky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani těším se. Do pravého jara ještě vydržím.

      Vymazat
  2. Alenko, je nás víc, co se těšíme na jaro. Taky nám kvetou sněženky. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko,zdravím tě z lázní Darkov
    Mám již po výměně kloubu a je vse OK. To víš něco málo nepříjemné bylo,ale nyní OK,čeká mě výměna druhého 🍀 Alenko jaro bude coby dup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti za chvilku budeš zase běhat. Tiše ti závidím. Jsem už přes 2 roky v pořadníku a ještě čekám. Syn mi říká, že u doktora málo pláču a otravuju. Snad se brzo dočkám.

      Vymazat
  4. Alena, all my best from Austria, Elisabeth

    OdpovědětVymazat
  5. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda