čtvrtek 17. října 2019

158. nezvyklý čtvrtek

Po obědě jsem se rozhodla, že si udělám radost. Koupila jsem si nové černé kalhoty, které mi v obchodě zkrátí. Budu je mít v pondělí. Koupila jsem si i novou halenku.
 Když jsem byla v obchodě volal mi Laďa, že dnes nemá tenis a mohli bychom zajet na chatu. Tak to se stává velmi málo.
Laďa se na chatě hned pustil do práce. 
 Krásný podvečer.

8 komentářů:

  1. Alenko, sluší Ti to. Hezké podzimní dny přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, radosti k životu patří. Halenka ti sluší. Měj pěkný pátek.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezkou halenku sis koupila!'
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ali, nejenom halenka, ale i účes ti sluší! Měj se krásně a radost si udělej klidně častěji, vždyť proč si nezpestřovat život, že?
    Měj se moc hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, moc Ti to sluší. Koukám, že vy stále pracujete, umíte s manželem také odpočívat? (Kdo má zahradu ví, že je to těžké, co?)
    Přeji pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko,zdravím a díky za návštěvu u mně na blogu ..:-D Sem tam se taky chodím dívat,co se tady děje. Blůzička Ti sluší!!
    Hezké podzimní dny přeji ahoooj
    Dáša

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, přeji vám krásné úterní odpoledne paní Hošando. Já si nedávno také pořizovala jedny takové kalhoty a moc jsem z nich nebyla nadšená, protože to byla klasická věc z nového obchodu a to se mi prostě nelíbí... Já když už tak si raději pořídím nějaký ten kousek oblečení ze sekáče, protože oblečení je na světě už moc :) Mějte se paní Hošando, mám vás moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  8. Takže docela pěkná prácička, co? :) Taky nás to teď o víkendu čeká. Já jsem si na to pořídila dokonce už i pracovní tričko s dlouhým rukávem, protože jsem zjistila, že vlastně nemám na zahradu nic pořádně na sebe. A přeci jenom už nehlásí zrovna teplé počasí, alespoň co jsem koukala. Ono se to teda taky může samozřejmě změnit, ale štěstí přeje připraveným. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda