pondělí 14. října 2019

157. pěkný víkend

V pátek odjíždíme na chatu. 
Zjišťuji, že máme v chatě myšku. Nastražili jsme pastičku a během půl hodiny se chytla. Vypadá to, že byla sama. Uklízím škody, které způsobila.
Večer byl moc pěkný.
Dopoledne pracujeme na zahradě. Laďa řeže dřevo. Po obědě Laďa odjíždí do Šumperka na oslavu padesátin. Součástí oslavy je košíková.
 Sousedka mi nechala houby, které našla při procházce. Hned jsem uvařila kulajdu a napsala Laďovi ať doveze brambory, strouhanku a tatarku.
V neděli ráno přijel Laďa. K obědu jsem usmažila pýchavku.
Odpočívali jsme. Podívali jsme se na Velkou pardubickou a až v podvečer jsme se pustili do přemístění vyvýšeného záhonu. Rozhodli  jsme se zůstat na chatě i v pondělí.
Myslela jsem si, že vyvýšený záhon bude bezproblémový, ale nebyla to pravda. Rostla mi tam přeslička a pýr. Mrkev a petržel mi sežral hraboš i když jsme dole měli pletivo.
Dolů jsme zase dali pletivo a jako jistotu proti pýru a hrabošům jsme na pletivo dali koberec. Jsem zvědavá jak to pomůže.


Odpoledne jsme vyzvedli malou ve školce a jeli jsme se podívat na zimní stadion. Mladí chtějí aby se naučila bruslit.
Sousedi pořád budují.





1 komentář:

  1. Tak zase kus Tvého deníčku. Jako vždy žádná nuda ve vašem životě.
    Pěkně se to čte a dívá na fotečky!
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda