neděle 20. října 2019

159. tvořím

Na chatu jedeme v pátek, hned po práci. Hledala jsem návody na elektroniku po strejdovi. Strejda si všechna tiskl ve větším formátu, aby je mohl přečíst. Všechny které jsem potřebovala jsem našla. Byl tam i návod ke starému fotoaparátu Sony, který už strejda nepoužíval. Nedalo mi to a vyzkoušela jsem některé jeho funkce.
Je pěkně a Laďa řezal dřevo.
 Sousedi zvedají komín.
Zatopila jsem, v chatě bylo příjemně. Laďa odjel hrát volejbal a zůstala na noc sama. Zašla jsem k sousedům, pomoct Vaškovi s fotografiemi. V poslední době ho zanedbávám. Domluvila jsem se s Olinkou, že si u nich nastříhám nějaké větvičky a udělám košíky.
 Košíček pro Olinku, snad se bude líbit.

 Nemám velký košík, tak jsem se poprvé pustila do květináče.
 Sehnala jsem jen malý košíček.
 Zatím co jsem tvořila Laďa obracel kompost a něco dělal vzadu za chatou. Zjistila jsem, že se pustil do vyvýšeného záhonu, který dělal ze žulových schodů, které nám zbyly. Pomáhala jsem mu s dokončením a protože jsme končili za tmy, záhon jsem nevyfotila. Příště.
Domů jsme odjížděli za tmy.
Ráno jsem udělala masovou pomazánku.
Laďa šel pomáhat s organizací Horokrosu.

5 komentářů:

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda