pátek 31. října 2014

52. DD koncert Chrise Rea

Ve středu jsem jsem se dověděla, že jedeme do Prahy na společenskou akci SPOLEČNOSTI SITA CZ a.s. v O2 Aréně Praha. Ve čtvrtek nás vyzvedlo auto a vyjeli jsme směr Praha. V autě mi byla zima, mlčela jsem protože se zdálo, že ostatním je teplo. Ve čtyři jsme dojeli na Hotel Na Zámečku.
Po ubytováni nás taxík odvezl do O2 Arény, kde se v síni Slávy tradic hokeje konalo Setkání s vedením SPOLEČNOSTI Sita. Nesmělo se tam fotit, tak nemam žádnou fotečku, neměla jsem odvahu vytáhnout foťák. Potom jsme se přesunuli na koncert Chrise Rea.
Krásný zážitek.
Po koncertě jsme se ještě šli do síně Slávy. 

Odjížděli jsme skoro poslední. Ostatní chtěli ještě někam vyrazit do noční Prahy, Díky tomu jsme projeli taxíkem historickou Prahu. Ráno snídani, naložit věci a jedem. Není mi dobře, Mám výheň v krku, budu marod.
Jsem doma a zahájila jsem léčbu Strepsilsem.

2 komentáře:

  1. Tak Alenko výlet byl určitě parádní :o) jen jsi to asi trošku odnesla nějakou virozou...tak ti přeju at jsi brzy fit :o) měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se léčit, abych byla brzo fit a mohla za Karolínkou. Dokud nebudu úplně v pořádku, tak za ni nepůjdu. Byla bych nerada, kdyby dostala rýmu nebo kašel, je tak malinká.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda