středa 29. října 2014

51. DD pomůže to?

Už rok bojuji s velkou bolestí zad. Bolest mi vystřelovala do pravé nohy. Pro bolest v pravé kyčli jsem nemohla vůbec sedět. Po léčbě neurologem už můžu sedět, ale bolest v zádech zůstala. Ráno se mám problém postavit a rozchodit. Já která jsem vždy milovala procházky přírodou, delší túry po horách s bídou ujdu  pár kilometrů. Tak jsem se rozhodla, že zkusím Dornovu metodu. Na internetu jsem našla, že v Šumperku je  fyzioterapeutka, která ji dělá.
Dnes jsem měla první schůzku, první vyšetření a masáž. Uvolnění svalů a pár bloků, před rozhodnutím, jestli přistoupíme k dornově metodě.

4 komentáře:

  1. Alenko, měla jsem hodně podobné obtíže..a to už 2x. Jednou mi to trvalo od září až do května a myslela jsem, že se zblázním..člověk si připadá o hodně starší, tím, jak je omezený..letos mě to chytlo v září a i kdyyž jsem si to zakazovala, měla jsem strach, aby to netrvalo, tak dlouho. Jedna fyzioterapeutka mi poradila..Když stát , tak mírně rozkročmo,když sedět, tak nikdy né za dámu(rozuměj, ne nožku přes nožku) a hlavně mazat si záda třezalkovým olejem, zabalit a přes to teplo, teplo a zase teplo..chodila jsem doma jak Ferda mravenec, na zádech, olej, přes to tzv. kočku a na tom všem ohřívací lahev...ale asi za 3 dny bylo po bolesti...Oleji se také jinak říká Svatojanský..jestli jsi nezkoušela, tak doporučuju..a hlavně přeji, ať Tě to nebolí, protože vím, jaké to je..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Inko. Třezalkový olej jsem ještě nezkoušela, určitě zkusím.

      Vymazat
  2. Nemám tucha co je Dornova metoda, tak neporadím:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda