neděle 2. listopadu 2014

53.DD vařím

Opravdu mě přepadla rýma a škrábe mě v krku. Laďa odjel na zahrádku a já aspoň uvařím. Loni jsem poprvé zavařila cuketové zelí - recept
Vím, že je to ostuda, že jsem ho otevřela až po roce. Loni jsem měla hodně sklenic sterilovaného zelí, tak se na cuketové nedostalo. Když jsem sklenici otevřela a ochutnala, byla jsem  překvapena výbornou chutí, ujídala jsem vydatně, že to vypadalo, že otevřu další sklenici. Zelí bylo ke kuřeti ala husa nebo jak ho Petr Novotný nazývá kuřohus.

4 komentáře:

  1. Alenko, cuketové zelí občas vařím, je takové jemné, ale nikdy jsem ho nezavařovala. Tak to budu muset příště vyzkoušet :-) Pěkný večer. Hana

    OdpovědětVymazat
  2. U nás se cuketové neujalo:-)
    Jé a jedna sklenice k obědu, to u nás nehrozí ... musim dvě tři:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda