pátek 31. května 2013

192. den II pátek - zahrádka

Odpoledne se konečně vyčasilo, tak jsme jeli na zahrádku. Tak jsem nafotila pár kytiček.
kosatec
bodlák
teprve nám rozkvetla pažitka
naše první ředkvičky

5 komentářů:

  1. Bodlák je nádherný, kosatce mi ještě nekvetou.... a koukám že ředkvičky u vás taky něco oďobává:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Té havěti je letos nějak moc. Musí se sklízet, než to sklidí za nás. Krásně mi vylezly okurky a už žádné nejsou. Zůstaly jen stonky bez listů. Tak jsem zasela podruhé.

      Vymazat
  2. kosatce mám taky ale málo ...táta je zlikvidoval dřevem ...letos všude máme dřevo ...s ředvikčky taky už začínáme ...jinak nic ....ani mě to tam nebaví když je takhle hnusně....

    OdpovědětVymazat
  3. Halo halo ozvy se na minefelicite@gmail.com ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky!
    Mrkni ke mě na giveaway http://dullsinea.blogspot.cz/2013/05/narozeninova-giveaway.html =) a když budeš sdílet, budu jedině ráda =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda