čtvrtek 30. května 2013

191. den II čtvrtek nostalgie

Počasí nám nepřeje. Dnes skoro celý den prší. Ještě mi není nejlíp, tak si dělám pořádek.
Narazila jsem na brožurky Atelieru Květen. Pojďme trošku zavzpomínat.
trocha módy
vaření - zaujaly mě bramborové topinky k večeři s bujónem s vejcem
Nezkoušela jste některá žampióny po francouzku?

5 komentářů:

  1. Brožůry neznám, ačkoliv nemám ráda žampiony tak recept, pro ty co je jedí musí chutnat dobře. Já bych teda preferovala jen to uvařené koleno mňam:) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě přijde mi to moc pracný. Dala bych si koleno a k tomu restovaný žampiony.

      Vymazat
    2. Souhlasím... ten kdo je má rád, je může přidat skoro ke všemu... L.

      Vymazat
  2. Ahojky Alenko poslední dobou jsem si oblíbila naložené žampiony nikdy jsem to nepoužívala ...úprava blogu je pěkná veselejší.... a jak pokračujem ....prahy máme koupená ,ale bude to muset udělat truhlář,,potřebuji košíčky nakoupit do toaletky to máme taky jen provizorně ....zábradlí ještě nemáme ani koupený pořád prší to musíme na káře ...takže dodělávky stojí nějak není nálada ....já už se koukám po kuchyni ale zatím ještě nic jen tak předběžně co by se mi líbilo u mamky v pokoji bych chtěla vyhodit koberec po Sábě a místo 2skříní si pořídit jednu a to masiv aby tam pak byla ložnice a máme postel masiv smrk tak skříň potřebuji aby se k tomu potom hodila ....no takže jako klid nemám jen kde zase začít ..mě brzdí manžel má revmatologický nález a pořád mu otékají klouby a když to má na ruce tak sním nic neudělám neudrží v ruce nic to je taky věc on je zvyklý pořád něco dělat a teď nemůže ...takže nám to trvá všechno dlouho....měj se hezky a ať dobře koupíte chatu... zdravím Jana.

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, žampiony mám ráda a moc a dokonce i syrové:-)) Krásný víkend Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda