pátek 6. března 2020

27. kronika

Bude to dva roky, co jsem probírala písemnosti po strejdovi. Našla jsem kroniku chaty na Hradištku, kterou postavil před 50 lety. V některých věcech byl puntičkář a některé mi tam chyběly. Začala jsem přemýšlet, jak bych napsala kroniku naši chaty. Loni jsem začala několikrát, ale pořád to nebylo ono. Tento rok myšlenka uzrála a začala jsem psát. Pravda psaní tam moc není, je to spíš fotodokumentace, ale snažím se fotky doplňovat textem.
Díky tomuto blogu mám zaznamenané skoro všechny návštěvy a navíc při každé návštěvě fotím.
koupila jsem si trošku jara.

4 komentáře:

  1. Jako vždy, nenudíš se i když koleno zlobí. Moc Ti přeji, aby po lékařském zásahu bylo lépe, abys ve svých aktivitách nemusela slevovat.
    Vnučka nějak vyrostla - je to prostě hezoučká princeznička !
    Měj se fajn!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuji. Taky v to doufám, těším se na práci na zahradě.
      Malá je moc hodná a dělá nám radost.

      Vymazat
  2. To je dobrý nápad, psát kroniku chaty.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, jen doufám že těch 6 let rychle doženu, abych mohla psát současnost.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda