čtvrtek 5. března 2020

26. radosti

Tento týden mám doma příjemnou společnost.
 Spící princezna.

7 komentářů:

  1. Alenko, jsem ráda, že píšeš na blog. Už jsem měla obavu, zda nemáš zdravotní problém s nožkou. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, nějak mi chybí chuť psát každý den. Ale neumím bez blogu být, tak to potom doháním.

      Vymazat
  2. Alenko, to je krásná společnost. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký den!
    Také k vám ráda nakukuji a inspiruji se. Třeba při vaření nebo na výlety.
    Společnost máte tento týden skvělou.:)).
    Přeju pevné zdraví a těším se na další milé čtení.
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuji jsem ráda, že se vám blog líbí. V poslední době těch výletů moc není, ale doufám že se to zlepší.

      Vymazat
  4. SPOLEČNOST ZA 1..vnoučátka to je radost..ila

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda