pátek 1. června 2018

754. bude víkend

O půl 8 ráno odjíždím z Bedřichova domů. Koleno bolí stále víc a víc, mám dojem, že nedojdu domů. Dostala jsem velkou chuť na uzená žebra, tak jsem je cestou koupila.
Doma peru a chystám se na odjez na chatu. Nejdřív jedeme na zahrádku. To není zahrádka ale džungle. Prostě ji letos hodně zanedbávám. Na zahrádce je i sestra se psem.
 Pustila jsem se do vytrhávání plevele hlavně v bramborách, aby je Laďa mohl nakopčit. Laďa se pustil do sekání trávy. Při odjezdu je posekaná zahrada, brambory nakopčeny a mezi řádky je posekaná tráva, hrášek má podporu a okurky krásně rostou.
 Honem balíme na chatu, začalo pršet. V Bludově je po větším dešti. Noha neuvěřitelně bolí a není mi celkově dobře. Hned jsem si lehla a usnula jsem. Spím jen hodinku a je mi mnohem líp. 
Uvařila jsem uzená žebra a naložila jsem je.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda