čtvrtek 31. května 2018

753. zájezd

Jedeme na zájezd s důchodci z Oskavy. Ráno v 6 nasedáme do autobusu a jedeme směr Hlinsko v Čechách. 
První zastavení.
Máme prohlídku s průvodcem.
 jeden z domků
 Prohlídka je rozšířená o další dům - výrobna pilníků
Z Hlinska jedeme do Nasavrk.



V Nasavrkách jdeme na oběd.
 Kousek od restaurace je včelařská škola

 My se jdeme podívat na včelařské arboretum
Koupila jsem si.
Jedeme dál do Chrudimi.

 našim cílem je muzeum loutek.




Celý den je strašné horko. Cestou zpátky jsme stáli 1 a 1/2 hodiny v koloně. Doma jsme kolem 10 hodiny večer. 

3 komentáře:

  1. Alenko, škoda, že jsem to nevěděla.Ráda bych se s tebou setkala ve svém rodném městě. Třeba u loutek.Tak někdy příště,až budeš cestovat poblíže Chrudimi. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Příliš náročný výlet, ale jak jste pohyblivý, proč ne. My jezdíme s naším klubem seniorů za poznáním na kratší vzdálenosti. Podívaa jsem se do míst, kde jsem nebyla, díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se zase podívala na Tvoje příspěvky, které jsem neviděla.
    NO, stále se u Tebe něco děje. Prima výletování.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda